A Halott Pénz sztori

A brandépítés témáját körbejárva második alkalommal az egyik legsikeresebb magyar zenekar, a Halott Pénz történetét mutattuk be a hallgatóknak.

A Halott Pénz 2013-as megalakulása óta mára a hazai zenei élet egyik legismertebb és legkedveltebb bandájává forrta ki magát. Júniusban a Budapest Parkban 10000 ember tombolt koncertjükön, és még ennél is többen fújják kívülről dalszövegeiket.
A tavasz első napján Marsalkó Dávid, a zenekar alapítója és frontembere mesélt nekünk személyesen arról, hogyan vezetett az út a Halott Pénz márka ilyen mértékű ismertségéhez.

Egy könnyed hangulatú beszélgetés keretében (a moderátor Szerviczky Orsi, tagunk volt) hallhattuk Dávidtól a saját történetét, és hogy miként alakította a zenekar sorsát. Volt szó közösségi médiáról, Red Bull Pilvakerről, amerikai sörökről, és persze a zenéről. Örülünk, hogy megismerhettük ezt a sokszínű személyt, és személyes történetét.

“Érzéseket árulunk” – jegyezte meg a zenekar frontembere a beszélgetés közepén. És mennyire igaza van! Dalaikért nem véletlenül rajonganak több ezren; egyszerű hétköznapjainkat, érzelmeinket fonják rímekbe, ezáltal hozva közelebb az embereket egymáshoz.

Köszönjük mindenkinek a részvételt, reméljük ti és annyira élveztétek az előadást, mint mi! Ha esetleg lemaradtál róla, ne csüggedj, várunk további előadásainkon!

A JÉG csapata

Az eseményről készült képek megtekinthetőek ezen a linken.
Facebook esemény: ezen a linken